dinsdag 13 maart 2018

Droom: Caribbean Wind

Ik ben op een bruiloft. En voor het feest is een band uitgenodigd. Het tweede nummer dat ze spelen, is Caribbean Wind. Ik ben er uiteraard erg blij mee, want ik hoor niet vaak muziek van Bob Dylan. Zeker niet op een trouwerij. Maar voor ik er erg in heb, escaleert het gebeuren.
De bandleden spelen de muziek, maar gaan ook helemaal los. De bassist slingert zijn gitaar rond zijn lichaam en rent rondjes om het drumstel. Al vrij gauw rennen zijn makkers achter hem aan. De muziek blijft ondertussen doorspelen (from Nassau to Mexico). Ik zie hoe de gitaren achter de muzikanten aan spelen.
Zoals het dan gaat in een droom, hier blijft het dan bij. Het heeft natuurlijk niets te betekenen. Behalve dan om de cd-box Trouble No More (aflevering 13 uit The Bootleg Series) weer te draaien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten